We doen ons uiterste best u een zo goed mogelijke begeleiding te bieden. Toch kan het voorkomen dat u over bepaalde onderdelen van uw begeleiding niet zo tevreden bent. Laat het ons weten, dan kunnen we er mogelijk wat aan doen! Daarnaast willen we leren van uw klachten en proberen deze in de toekomst te voorkomen.

Met elkaar in gesprek

Wanneer u ontevreden bent over onze dienstverlening is het belangrijk dat u zich daar over uitspreekt. Bij voorkeur in een gesprek met uw begeleider, een leidinggevende of de directie.

Klacht indienen

Wilt u een klacht indienen, maak dan gebruik van het klachtenformulier. Stuur het formulier per post naar Alruna t.a.v. de directie Steijnstraat 4-B, 7551GL in Hengelo.

U krijgt een bericht van ontvangst en hoe uw klacht verder behandeld wordt.

Wanneer u na de behandeling van uw klacht door de directie van Alruna niet tevreden bent, dan kunt u de klacht neerleggen bij De Geschillencommissie Zorg.